Kasulik

Kuidas säilitada vormi suveperioodil?

treeningvahendid

Puhkus tähendab lõõgastumist ja sammu tagasi astumist. Kolm nädalat kämpingus, kodus või rannas, mis tähendab, et kolm nädalat ei tee absoluutselt mitte midagi. Ei mingeid tähtaegu nurga taga ei mingeid uusi sundivaid teateid ekraanil, ei mingit ülemust, kes tuleks järjekordse failihunnikuga, mida läbi käia.

Ja mitte midagi tegemine tähendab sageli ka seda:

  • sa näed jõusaali ainult siis, kui sa juhuslikult toidupoodi minnes sellest mööda sõidad;
  • teie jooksujalatsid kaovad kapist, sest need on ainult ees;
  • teie treeningjalgratas kogub tolmu.

Lühidalt: ei mingit fitnessi ega lihaste kasvatamist. Aga siis hakkab teie keha kasvatama midagi muud … puhkusekilosid.

Puhkamine on hea

Esmalt tuleb öelda: väike puhkus on hea. Igapäevane treenimine on kehale hea, kuid kui te järgite päevast päeva rasket füüsilist treeningprogrammi, siis tuleb see lõpuks teie keha arvelt. Sinu lihased ei kasva mitte treeningu ajal, vaid pärast treeninguid, kui neil on aega taastuda puhkerežiimis. Seetõttu on alati oluline võtta puhkepäev pärast intensiivset treeningut või näiteks pärast tund aega kestnud rasket jõutreeningut.

Puhkuse mõju kehale

Lühike treeningpuhkus on igati mõistlik, kui puhkus pikemal perioodil mõjutab keha aga teisiti. Jättes nädalaid treeninguid vahele hakkavad treenitud lihased kaduma ning vastupidavus väheneb samuti.

Lihasvalu pärast pikka puhkust

Kui alustate pärast kolm nädalat kestnud puhkust taas oma vana spordirutiini, märkate, et see on teile raske. Nende kolme nädala jooksul olete kaotanud vastupidavust ning uuesti alustada tuleb tasapisi ja läheb veidi aega enne kui saate jätkata sealt, kus pooleli jäite. Peale pikemat puhkust on esimeste treeningute järgselt tavaline ka lihasvalu.

Jää puhkuse ajal aktiivseks!

Niisiis: püsige puhkuse ajal aktiivne! Liikumine on sulle hea, et sa ei taha oma edusamme mõne nädalase puhkusega hävitada. Nende nädalate jooksul võib küll vähem treenida, kuid ärge pange end olukorda, kus peate uuesti alustama.

Treeningvahendid puhkusel

“See ei mahu kohvrisse” ei ole vabandus. Meie tootevalikus on mitmesuguseid treeningvahendeid, mis sobivad nii kohvrisse kui ka isegi käekotti.

Ilmselt kompaktseim ja mugavaim viis kodus treenimiseks on kasutada erinevaid treeningkumme. Kummilintidega on võimalik ära teha tõhus kogukeha treening ja näiteks väikesed rõngaskummid sobivad ideaalselt jalgade ja tuhara treenimiseks.

treeningkummiga trenn

Kogu keha treeninguks on hea kasutada ka TRX-treeningrihmasid, sest nendega on võimalik kasvatada jõudu, tugevust, painduvust, tasakaalu, liikuvust ja kõike seda täpselt sellisel intensiivsusel nagu soovite. Kui kotis on veel ruumi ja soovite veelgi intensiivsamat treeningut, siis on saab kaasa võtta ka paari hantleid.

Neile, kes eelistavad pigem aeroobset treeningut, kuid jooksma või jalutama ei taha minna, siis soovitame hüppenööri, millega saab teha mõnusa kardiotreeningu.

Muidugi ei tohi ära unustada lihaste lõõgastamist peale treeningut. Selleks paki kotti massaažirull või mini massaažipüstol.

Paari lihtsa harjutuse abil, mis võtavad vaid veidi aega, saate puhkuse ajal oma vastupidavuse säilitamiseks palju ära teha. Edu on garanteeritud ning pärast pikka pausi ei pea te enam treeningrutiiniga uuesti otsast peale alustama ja puhkusekilos jäävad sinna, kuhu nad kuuluvad – puhkusele.

Booster Pocket Mini massaažipüstol – juhtmevaba löökraviseade

120.00
Booster Pocket Mini massaažipüstol on äärmiselt kompaktne, kvaliteetne metallis kerega juhtmevaba löökraviseade. Kuid vastupidiselt eeldustele on tegemist üllatavalt võimsa löökraviseadmega, mis sobib kasutamiseks kõigil, kes hindavad kompaktsust ja tugevat massaazi. Ideaalne abimees treening- ja võistlussoojendusel ja taastumisel. Seadmele kehtib 18 kuuline garantii**! Samuti pakume ka parima hinna garantiid.

Kokkupandav massaazirull Medpoint ReTrac

34.95
Uus revolutsiooniline massaažirull, mille pikkust saab hetkega muuta. Mida pikem rull seda efektiivsem massaaž, kuna lahti tõmmatuna on rulli muster harvemalt ja seega mõjutab meid ka intensiivsemalt. Minimaalne pikkus on 13,8cm ja maksimaalne 35cm, läbimõõt on 13,3cm. Rulli pind on kaetud keskmise pehmusega kummimustriga. Tule tutvu rulliga meie esinduses Juhkentali 15 või Tähesaju 11

Medpoint PRO Massaažirull

16.90
Samuti on rullidel spetsiaalne tekstiilist ümbris, mis hoiab massaažirulli puhtana ja tänud nööridele on seda lihtsam transportida: näiteks kinnitada seljakoti külge. Vali värv!

PTP MEDIBAND Tugev kummilint

13.00
8.8kg tõmbejõud Mõõtmed: 180cm x 15cm

Sveltus hüppenöör muudetava pikkusega Speed rope

12.90
Professionaalne hüppenöör. Vastupidavast materjalist, mugavad ja libisemiskindlad käepidemed. Lihtsalt reguleeritav plastikuga kaetud tross. Käepideme sees on metallist kuulaagrid, mis lubavad hüppenööril saavutada suuremat kiirust ja pole vaja muretseda, et hüppenöör "krussi" läheks. Otsid kõige paremat hüppenööri maailmas, siis Sveltus hüppenöör on just sinu jaoks! Sobib nii jõusaali kui ka koduseks treeninguks. Hüppenööriga hüppamine on lihtne viis sportliku vormi ning hea enesetunde saavutamiseks. Hüppenööritrenn stimuleerib ja tugevdab liigeseid ning on väikese vigastuste ohu tõttu sobilik eri eas ja füüsilises vormis inimestele.

Sveltus TRX treeningrihmad suspension trainer

59.50
TRX treeningrihmad Revolutsiooniline treeningmeetod, mis põhineb oma kehakaaluga tehtavatel harjutustel. Võite kaasaskantavad treeningrihmad üles seada igal pool ning treenida teile sobival viisil. Treeningseade on turvaline ning saate seda kasutada erinevate harjutuste tegemiseks, mis kasvatavad jõudu, tugevust, painduvust, tasakaalu, liikuvust ja kõike seda täpselt sellisel intensiivsusel nagu soovite. Väga hea vigastustest taastumiseks! Värvus oranz/ must

Väike keskmine tekstiilist treeningkumm Medpoint

7.90
Uued väikesed Medpoint tekstiilist treeningkummid sobivad intensiivseks treeninguks või taastusraviks. Kummide mõõdud 32x5cm Tugevus: Komplektis 1x  keskmine kumm + kasutusjuhend. Keskmine / Punakas roosa / 6,8-9kg