Oluline tähele panna

Palun pange alati tagastuspakiga kaasa sildike, kus on teie nimi, tellimuse nr ja soov! 

Medpoint.ee E-poest ostu korral on Teil õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul. 14-päevane tähtaeg algab alates toote pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri puhul alates paki kohalejõudmisest Teie aadressile.

  • Lepingust taganemiseks saatke lepingust taganemise avaldus elektronposti aadressile tellimus@medpoint.ee
  • Ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
  • Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
  • Kauba tagastamisega seonduvad kulud tasub tellija. Kõige parem on toode tagasi tuua meie esindusse Juhkentali 15, Tallinn 10132 või Tähesaju 11-11 Tallinn
  • Oluline teada, et kauba eest makstakse raha tagasi samale kontole või kaardile, millega tellimus on makstud!  (Rahapesu tõkestamise seadus). Raha laekumine kontole/kaardile võtab aega kuni 10 tööpäeva.

Lugege 14 päeva tagastamisõiguse peatükki  E-poe tellimistingimustes.

Tagastamisõigus 14 päeva jooksul alates kättesaamisest (kui on järgitud kõiki tagastamisega seonduvaid tingimusi):
  • Annate tagastamissoovist teada (tellimus@medpoint.ee). Avaldus peab sisaldama järgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse/arve number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda (Üldjuhul kanname raha samale kontole, millega maksite). Lisaks soovitame märkida ära ka põhjuse, miks soovite tellimust tagastada. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti, kui ei ole kokkulepeitud teisiti.
  • Kaup peab olema tagastatud 30 päeva jooksul taganemiseavalduse tegemisest;
  • Toode peab olema kasutamata ning korrektselt pakitud originaalpakendis.
  • Tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 kuni 12€ ulatuses klient (Näiteks makstud transpordikulu) välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule (vale või defektne toode).
    OLULINE! Kui klient unustab/jätab pakile järele minemata ning kaup saadetakse automaatselt saatjale (Inpello OÜ) tagasi, on klient kohustatud tagastamisele kuuluva summa kulud katma.
  • Kui pärast kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul alates tagastatud kauba saabumisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul, kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

Vale või mittekvaliteetse toote tagastamine

Juhul, kui toode ei vasta tellitule või on defektne, teavitage meid sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates mittevastavusest või puudusest teada saamisest.

Selleks täitke toote tagastamise avaldus ja saatke see meie elektronposti aadressile tellimus@medpoint.ee

Müüja võib loobuda mittekvaliteetse toote tagastamise nõudest.

Kauba tagastamiseks on mitu varianti:

1. Saata see kulleriga Medpoint esindusse:
Saaja: OÜ Inpello
Aadress: Tähesaju 11-11, Tallinn 13917
Telefon: 56669222

2. Kauba võib tagasi saata ka pakiautomaadi kaudu (Omniva / Itella SmartPost/DPD)           
Sihtkoht: Tallinna Tähesaju Selver
Saaja: OÜ Inpello
Telefon: 56669222

OMNIVA: Kui päki kättesaamisel oli SMS-is ka tagastastuskood, siis 14 päeva jooksul saab kauba tasuta tagastada. Tagastatavale pakile tuleks jätta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama. Kui pakikaarti alles ei ole, siis võib peale kirjutada: OÜ Inpello /56669222.

SMARTPOST: Paki saab 14 päeva jooksul tagastada sama koodiga, millega paki kätte saite. Automaadi juures tuleb valida Paki tagastamine. Sisestada kood ja pakk kappi panna. Kui originaal pakikaart alles ei ole, siis võib peale kirjutada: OÜ Inpello /56669222.

Kaubaga pange kindlasti kaasa ka avaldus!

NB! Kui puudub printimise võimalus, siis võib avalduse kirjutada ka vabas vormis koos avalduses sisaldava infoga.

Kauba tagastamise avaldus / pretensioon vaadatakse läbi 3 tööpäeva jooksul alates avalduse või kauba jõudmisest Inpello OÜ-ni. Peale avalduse menetlemist väljastatakse kauba olemasolul uus toode, asendustoode või kantakse raha tagasi kolme tööpäeva jooksul.

Kui toode vajab remonti, võib selleks kuluda sõltuvalt tootest kuni 30 päeva.

Müüjal on õigus tasutud summa tagastamisega viivitada seni, kuni olete toote tagastanud või olete esitanud tõendi toote tagasisaatmise kohta.

Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist

Kui soovite tellimust tühistada pärast toodete eest tasumist, kuid enne kaupade kohaletoimetamist, siis teatage sellest viivitamatult elektronposti aadressile tellimus@medpoint.ee  või helistage 5288342

E-kirjas või telefonis palume märkida tellimuse number ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, telefoninumber)

Lepingust taganemise korral enne, kui oleme jõudnud kauba teele panna, tagastame Teile ostusumma koos kauba Teieni toimetamise tasuga hiljemalt 3 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse jõudmisest meile. Raha tagastame samale kontole, millega maksite.