Teil tekkis küsimus? Soovite, et kohalik esindaja võtaks Teiega ühendust? Tahate küsida oma tellimuse kohta? Me oleme selleks, et Teid abistada. Olete teretulnud meiega ühendust võtma e-posti teel või telefonitsi.
Uue poe aadress: Odra 6 / Lastekodu 31 (Tallinna bussijaama vastas)
Vaata google mapsist klikates siia
Kui soovite hinnapakkumist või osta arvega ja e-arvega
myyk@medpoint.ee
+372 5666 9222
Muudes küsimustes võite kasutada all olevat kontaktvormi või kirjutage:
info@medpoint.ee
BUSSIJAAMA KAUPLUS
Aadress: Odra 6 Tallinn- Tallinn Bussijaama vastas
E-R 10:00 – 17:00
L 12:00 – 15:00
P Suletud
Telefon: 55527171
Email: anni@medpoint.ee
"TÄHESAJU KAUPLUS"
Aadress (“Spordiabi”): “Tähesaju” 11-11, Tallinn 13917
Avatud E-R 09:00 – 17:30, L-P suletud
- Kokkuleppel võimalik poodi külastada kuni 18:00
Telefon: 5288342
Email: info@medpoint.ee
Meie juurde saab bussidega:
peatus “Lendtähe” buss nr 51, 49 (lähim, kohe meist üle tee)
peatus “Sabatähe” buss nr 68, 58, 31, 13, 7 (Laagna teelt tulles, Mustakivi Prisma peatus)
peatus “Taevakivi” buss nr 68, 67, 58, 49, 13 (Laagna teelt tulles, Lasnamäe Centrumi peatus)
Karl Lumi +372 56669222 (Est, Eng)
Email: karl@medpoint.ee
Müügi-ostujuht
Anni Vitsberg
email: anni@medpoint.ee
Lastekodu 31 kaupluse juhataja
Erol Kigaste (Est, Eng, Fin)
email: erol@medpoint.ee
Müük ja klienditugi
Niina Kirim (Rus, Est)
email: niina@medpoint.ee
Tähesaju 11 kaupluse
Müük ja klienditugi
Veronika Lumi +372 5542715 (Rus, Est, Eng)
Email: veronika@medpoint.ee
Sekretär-raamatupidaja
Annika Psennaja
E-poe administraator
Sinu nimi
Tule meile tööle!
Tellimuste ja laojuhataja
Ettevõtte andmed:
OÜ Inpello
Registrikood: 12435447
KMKR nr: EE101618126
Juriidiline aadress: Tähesaju 11, 13917 Tallinn
Kontaktvorm
K:Oleks soov laenutada Air Relax seadet. Mida selleks tegema peab?”
V: Selleks oleks vaja saata info emailile info@medpoint.ee ja kirjtuada, kas saate seadmele järgi tulla, mis perioodiks soovite laenutada? Kui pikk olete? (Sellest sõltub manseti suurus), täisnimi, telefon, aadress, isikukood ja email. Kui Teil on olemas digiallkirja andmise võimalus, siis saadame lepingu Teile mailile.
K: Mis teha, kui ma ma sain vale toote?”
V: Kõige pealt väga vabandame, kui selline viga on tekkinud. Me igal juhul lahendame sellised probleemid kliendi jaoks võimalikult mugavalt ja tasuta. Palun kirjutage selleks email tellimus@medpoint.ee info, mis toote Te valesti saite ja me oma korda edastame info, kuidas edasi käituda. Kõige operatiivsemalt saame lahendada, kui tulete tootega meie poodi Juhkentali 15 Tallinnas.
K: Kas hinnad poes ja veebilehel on samad?”
V: 90% Hindadest on alati samad nii poes, kui veebis. Teatud pakkumised on vahest veebis odavamad. Üldjuhul on veebist alati soodsam tellida, kui kohapealt osta, see garanteerib et toode on poes olemas, kui sellele järgi tulete. Osad kaubad asuvad meil mujal ladudes.